Imager Oy | Rautatienkatu 13 C | 15110 Lahti | +358-3-589 9040 |

Uutiset

Ajankohtaisia asioita liittyen Imagerin tuotantoon ja toimintaan.

 

Kiinnostuitko tuotannostamme?

Ota yhteyttä ja kerromme mielellämme lisää palveluistamme sekä autamme teitä valitsemaan oikeat markkinointiratkaisut tarpeisiinne.

 
 

Tutustu tarkemmin palveluihimme

 
 
Takaisin

Lahti info-kioski

Lahden kaupunki ja Lahti region Oy avasivat yhteisen kaupunki-infon kauppakeskus Trioon, johon Imager Oy toteutti interaktiivisen infokioskin palvelemaan kaupunkilaisia ja matkailijoita.

Lahti info-kioski

 

Lue lisää: Rich media -esitykset

Lue lisää: Tehtyä - Infokioskit

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä, katsotaan miten voisimme teitä parhaiten auttaa.

 
 
 

Laulumaailma kertoo kalusteiden tarinat

Laulumaan tuoteperhe ajattelu sai uudenlaisen esitysmuodon, kun eri tuoteperheet muodostivat kuvitteellisen kylän, jossa tuoteperheet esitellään ei itse tuotteiden vaan tuoteperheen ominaisuuksien ja teemansa mukaan. Laulumaailma siirtää ajattelun tuotelähtöisyydestä kuluttajalähtöiseksi luomalla mielikuvan jokaisen tuoteperheen taakse kätkeytyvästä ideologiasta.

Laulumaailman suunnittelu, www-sivusto

Laulumaailma rakennettiin omaksi, visuaalisesti rikkaaksi www-sivustoksi, joka linkittyy Laulumaan varsinaiseen sivustoon syvemmän tiedon osalta. Sivusto elää ja kehittyy, sisältäen myös aika-ajoin hauskoja mini-pelejä palkintoineen. Uuden ajattelun seuraksi, samaa graafista ilmettä jatkettiin myös tv-mainoksissa.

Lue lisää: Av-tuotanto

Lue lisää: Web-tuotannot

Laulumaailmaan

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä, katsotaan miten voisimme teitä parhaiten auttaa.

 
 
 

Hannoa siistii jätebisnestä

Jätteiden käsittely mielletään yleensä likaiseksi ja harmaaksi alaksi, kuitenkin jokainen joutuu lähes päivittäin vuorovaikutukseen alan toimijoiden kanssa.

Hannoa graafinen suunnittelu, www-sivusto, printti

Hannoa halusi erottautua alan harmaudesta selkeällä ja raikkaalla ilmeellä, jonka Imager suunnitteli ja toteutti sekä painettuun että digitaaliseen viestintään.

Lue lisää: Printti

Lue lisää: Web-tuotannot

www.hannoa.fi

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä, katsotaan miten voisimme teitä parhaiten auttaa.

 
 
 

Lahden muotoilustrategian lanseeraus

Lahden muotoilustrategia / visuaalinen ilme

Imager suunnitteli ja toteutti Lahden muotoilustrategian visuaalisen ilmeen sekä strategian esittelevän screenshown, joka lanseerattiin OLO.MUOTO 2012 -messuilla.

”Elinkeinoelämää hyödyttävä teollisen muotoilun strategia Lahdesta” syntyi muotoilua menestyksekkäästi hyödyntäneiden kärkiyritysten johtajista ja muotoilualan keskeisistä toimijoista koostuneen ryhmän, Industrial Design Advisory Boardin, yhteistyönä ja Lahden kaupunginjohtaja Jyrki Myllyvirran aloitteesta.

Lahden muotoilustrategia / rich-media -esitys

Muotoilustrategian laatimisessa mukana olleiden yritysten, Kemppi, Stala, Isku ja Luhta, vetäjät ovat vakuuttuneita teollisen muotoilun merkityksestä kilpailukykyisten tuotteiden kehittämisessä. He aikovat omalta osaltaan olla mukana edistämässä strategiaan linjattuja tavoitteita - tekemässä Lahdesta Suomen kiinnostavin ja kansainvälisesti kasvuhakuinen designekosysteemi sekä rakentamassa Lahdesta maailmanluokan liiketoimintaa hyödyttävä muotoilukaupunki.

- Lahdessa tuotteita ja palveluita tullaan myös muotoilupääkaupunkivuoden jälkeen muotoilemaan ihmisen, eli tuotteiden ja palveluiden käyttäjän, kansalaisten, kaupungin asukkaiden, tapahtumiin osallistujien, yritysten asiakkaiden, tarpeisiin perustuen. Käyttäjälähtöisyys, käyttöliittymäymmärrys, osallistaminen ja monen keskeiset muotoiluprosessit ovat lahtelaisessa muotoilukentässä korostetun keskeisiä asioita. Muotoilu kun ei ole vain kauniin ulkomuodon antamista, eikä pelkästään muotoilijoiden yksinomaisuutta ja sankaritarinoita, selventää strategiatyötä koordinoinut Lahden tiede- ja yrityspuisto Oy:n muotoilun kehitysjohtaja Riikka Salokannel.

Lahden muotoilustrategia / visuaalinen ilme

Visuaalisen ilmeen suunnittelun haasteena oli saada välillä hyvinkin abstraktit asiat esitettyä graafisesti ja tarinankerronnallisesti jouhevana ja ennen kaikkea mielenkiintoisena kokonaisuutena.

 

Lue lisää: Visuaalisen ilmeen suunnittelu

Lue lisää: Rich media -esitykset

www.lahtisbp.fi

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä, katsotaan miten voisimme teitä parhaiten auttaa.

 
 
 

Peltisepänliike Pääkkönen - heittäytyminen näkyy tuloksessa

Imager toteutti Peltisepänliike Pääkkösen uuden ilmeen ja jalkautti sen niin verkkoon kuin printtiinkin. Omistajan aito heittäytyminen yrityksen keulakuvaksi on tuonut ennennäkemätöntä näkyvyyttä ja tämä näkyy myös tilauskirjoissa positiivisesti.

Peltisepänliike Pääkkönen Oy / www-sivusto

Lue lisää: Web-tuotannot

www.peltipaakkonen.fi

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä, katsotaan miten voisimme teitä parhaiten auttaa.

 
 
 

Karlux - pienikin voi olla suuri

Karluxin valo palaa nyt kirkkaampana ja tehokkaampana verkossa uusittuna sivustona, messuilla infokioskina ja uusina printteinä eri sidosryhmille. Yritysilmeen uudistus yhdistettynä asiakkaiden ja suunnittelijoiden kaipaamiin parannuksiin verkossa siirtävät Karluxin painimaan tasaväkisesti isompien sarjassa.

Karlux Oy / www-sivusto

Lue lisää: Web-tuotannot

Lue lisää: Tehtyä - Infokioskit

www.karlux.fi

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä, katsotaan miten voisimme teitä parhaiten auttaa.

 
 
 

Headstart - vakuuttava ammattilainen

SAP-palveluiden tarjoaja Headstartin ilme ja www-sivusto kirkastuivat Imagerin toimesta kuvastamaan yrityksen palveluhenkisyyttä ja asiantuntijuutta.

Headstart Oy / www-sivusto

Lue lisää: Printti

Lue lisää: Web-tuotannot

www.headstart.fi

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä, katsotaan miten voisimme teitä parhaiten auttaa.

 
 
 

Kuusakosken ekologinen jalanjälki sai muotonsa Imagerin toteuttamana

Imager toteutti yhteistyössä Mainostoimisto Queensin kanssa Kuusakoskelle "ekologisen jalanjäljen". Kampanja lähti käyntiin MTV3 Ekotähdet-ohjelmayhteistyön kautta, johon Imager teki tv-tunnisteet. Tämän lisäksi tuotettiin aiheesta julistesarja, verkkovisailu sekä mainosbannerit.

Julistesarja:

Kuusakoski / Ekologinen jalanjälki -julistesarja

TV-ohjelmatunniste (10 sek):

 
 
 

Kevättä rinnassa - Imager uusiutuu ja webbi pullistuu!

Imagerin ulkoasulta täysin uusittu ja sisällöltä päivitetty www-sivusto avautui. Sivustolta löytyy nyt aiempaa enemmän tietoa palveluistamme sekä esimerkkejä jo tehdyistä tuotannoista.

Palvelut osion alta löytyy koko digitaalisen median palvelupalettimme sekä lisätietoa jokaisesta osa-alueesta esimerkkien kera.

Tehtyä osioon on koottuna artikkeleita muutamista valikoiduista tuotannoistamme. Niistä voi mahdollisesti syntyä ideoita myös teidän omaan markkinointiviestinnän suunnitteluun sekä toteutukseen.

AV-tuotanto osiosta voit katsoa uusimmat videokoosteet tekemistämme tv-mainoksista sekä dvd-esityksistä.

Uutta voimaa myyntiin - uudet myynninkontaktimme

Yrityksemme myynninkontaktit ovat vaihtuneet. Jatkossa uusasiakasmyyntiä hoitaa parivaljakko Jukka Leppänen ja Sami Korpi. Vanhat asiakkaamme voivat olla edelleen yhteydessä tuttuihin projektivetäjiimme tai halutessaan ottaa yhteyttä ja tutustua uusiin uljaisiin myyntimiehiimme.

Hyvää alkavaa kesää toivottaa digitaalisesti uusiutunut Imager!


PS. Kuulemme mielellämme palautetta uudistuneesta sivustostamme. Palautetta voit lähettää esimerkiksi tästä.

 
 
 

Imager toteutti Elfan tv-spotin animaatiota ja valokuvia hyödyntäen

Huhtikuun lopussa alkoi tv:ssä pyöriä Imagerin Elfalle tuottama tv-mainos. Mainos on toteutettu täysin ilman kuvattua videokuvaa. Pohjamateriaalina käytettiin Elfan tuotekuvia ja tämän lisäksi tuotettiin 3d-animaatiota vahvistamaan mainoksen visuaalista viestiä.

Perinteisiin tuotekuviin saatiin liikettä ja tilantuntua komposiointia hyödyntäen. Tätä tekniikka voidaa hyödyntää melko monissa valokuvapohjaisissa tuotannoissa ja sillä saavutetaan näyttävää animaatiota nopeallakin tuotantoajalla.

Valmiin tv-spotin voit katsoa tästä:

 
 

Imager Oy

Digitaalisen median ammattilainen